سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انرژی خورشیدی فتوولتاییک

نرم افزار circuitmaker2000

امروزه در بیشتر کارگاه های آموزشی چه در دانشگاه ها و چه در آموزشکده ها بیشتر از اینکه با مدارات بصورت فیزیکی کارکنند و مدارات را روی برد بورد آزمایش کنند ، از نرم افزار های شبیه سازی مدارات الکترونیکی استفاده می کنند . این کار به چند دلیل انجام می شود که یکی از مهمترین دلایل آن این است که دیگر در هنگام آزمایش نگران خرابی احتمالی آی سی ها و دیگر قطعات الکترونیکی نیستیم و در ضمن سرعت بستن و آزمایش مدار نسبت به برد بورد چندین برابر افزایش می یابد .
نرم افزار CircuitMaker 2000 نیز یکی از همین نرم افزار های شبیه سازی است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین ها در نوع خودش است ، یادگیری این نرم افزار بسیار راحت است ، هنگام کار با این برنامه حتماً از محیط ساده و البته قدرتمند آن متعجب خواهید شد . این نرم افزار آن قدر محبوبیت دارد که حتی در بیشتر مراکز آموزشی و دانشگاهها برای آموزش از آن استفاده می شود و امروزه به عنوان یک نرم افزار استاندارد شبیه سازی شناخته می شود . استفاده از این نرم افزار را به همه کسانی که قصد یادگیری مدارات الکترونیکی را دارند و بخصوص به دانشجویان رشته های برق و الکترونیک توصیه می کنم . هم اکنون می توانید نرم افزار طراحی و آزمایش مدارات الکترونیک CircuitMaker 2000 را از سرور های قدرتمند سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

 

برخی از امکانات این نرم افزار :


- قدرت بسیار بالای نرم افزار در شبیه سازی مدارات الکترونیکی اعم از از دیجیتال و آنالوگ

- دارا بودن تمامی ماژول های مالتی پلکسر ، دی مالتی پلکسر ، انکودر و دیکودر

- دارای بودن آرشیو عظیمی از قطعات الکترونیکی جهت شبیه سازی بهتر

- همراه داشتن تعدادی مدارات پیش فرض برای یادگیری بهتر

- امکان آزمایش و طراحی انواع مدارات الکترونیکی- حجم کم برنامه در قیاس با کارایی فوق العاده ی آن- امکان طراحی برد مدار چاپی یا همانPCB

- محیط ساده و در عین حال قدرتمند

- بروز بودن لیست قطعات موجود

- و …

حجم : 6.61 مگابایت

 

 

شبیه سازی مدارات الکترونیکی با نرم افزار CircuitMaker 2000 همراه با کرک

 

ّبرای دانلود لینک زیر را کلیک کنید :

لینک کمکی 

           http://uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=f7c72d651578c6d993e4fbd8fa64a12f